Zapraszamy codziennie od 09:00 do 20:00 ● Zadzwoń: 22 256 66 66
Kup bilet
Odkrywaj
Tablica stworzona z ponad 900 przezroczystych pikseli, które poprzez przekręcanie ich wokół własnej osi, podświetlają się na siedem różnych kolorów. Ustawienie koloru podświetlenia jest zależne od tego, ile razy użytkownik obróci dany element. Dzieci rozwijają kreatywność, tworząc na tablicy rozmaite świetlne rysunki, a dzięki wymiarom pikseli dopasowanym do dziecięcej dłoni - trenują również zdolność chwytania.
Wiek: 3 - 10
Kreatywna: • • •Tuptaj
Miękka wyspa stworzona z piankowych ramp, schodków i pagórków, przeznaczona dla raczkujących i rozpoczynających swoją przygodę z chodzeniem maluchów. Zabawa na piankowej wyspie zapewnia najmłodszym trening dużej motoryki, zaspokajając tym samym potrzebę nieograniczonej aktywności.
Wiek: 0 - 3
Duża motoryka: • • •Segreguj
To wyjątkowa przestrzeń, która uczy odwiedzających Smart Kids Planet, czym jest recykling i dlaczego warto segregować śmieci. Osiem eksponatów tworzy wspólnie Halę Przetwarzania Odpadów. Dzieci etap po etapie wykonują proces recyklingu - zaczynając od sortowania, przez czyszczenie chemiczne i suszenie odpadów, aż po wytłaczanie. Dzięki finalnemu etapowi zabawy, jakim jest aplikacja podsumowująca cały proces recyklingu i ukazująca finalne produkty przetwarzania, dzieci uczą się myślenia przyczynowo-skutkowego i zaspokajają potrzebę sensu działania. Empiryczne poznanie procesu recyklingu sprawia, że dzieci nie tylko łatwiej się uczą, ale także chętniej wprowadzają odpowiednie nawyki do życia codziennego. Akcja Segregacja jest atrakcją grupową, która rozwija zdolności przywódcze, zaspokaja potrzebę kontaktu społecznego, przynależności i akceptacji. Dostępne przebrania i industrialny charakter strefy, nawiązujący do rzeczywistego wyglądu hali recyklingu, sprawiają, że zabawa jest bardzo ciekawa i angażująca, a jej przesłanie łatwo zapamiętywalne.
Wiek: 5 - 10
Receptywna: • • •Twórz
Mali wizjonerzy mogą podszkolić swoje architektoniczne zdolności, stawiając drapacze chmur na Placu Budowy. Zabawa klockami o unikalnych kształtach wymaga uruchomienia pokładów kreatywności. Aby wznieść wieże pod sam sufit, wystarczy skorzystać z umieszczonych w ścianie otworów na klocki. Transport elementów między stanowiskami ułatwią taczki, obrotowy żuraw oraz podajnik linowy. Zabawa zachęca do pracy w grupie, zaspokajając tym samym potrzebę kontaktu społecznego, rozwija kreatywność i wyobraźnię przestrzenną.
Wiek: 3 - 10
Kreatywna: • • •Odkrywaj
Ekran dotykowy z kioskiem czterech rozwojowych gier dopasowanych do wieku użytkowników. Dzieci zgłębią tajniki robienia zakupów, poznają podstawy liczenia, będą mogły trenować pamięć oraz nauczą się, że warto się dzielić z innymi. Każda z gier rozwija inne umiejętności i promuje pozytywne wartości, wszystkie zapewniają trening koordynacji oko-ręka oraz uczą myślenia przyczynowo-skutkowego.
Wiek: 3 - 10
Kreatywna: • •Tuptaj
Kwieciste kojce wypełnione kolorowymi plastikowymi piłkami, w których zabawa rozwija koordynację ruchową. Aby zanurzyć się w morzu kulek, należy wjechać do niego zjeżdżalnią.
Wiek: 0 - 3
Sensoryczna: •Fantazjuj
Wyciemniona sala multimedialna to miejsce, w którym zacierają się granice między światem wirtualnym a rzeczywistością. Na wielkim ekranie dzieci będą mogły przeżyć niezapomnianą przygodę w wykreowanym przez siebie interaktywnym świecie. Projekcje miasta i kosmicznych przestworzy ożyją dzięki rysunkom najmłodszych, które - po zeskanowaniu - pojawią się na ekranie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dodatkową atrakcję stanowi interakcja z wykreowanymi elementami, które reagują na dotyk i rozpoczynają akrobacje na ogromnym ekranie. Udział w zabawie Ścianka Kolorowanka rozwija wyobraźnię i wykorzystuje najgłębiej skrywane pokłady kreatywności, a zajęcia manualne w formie kolorowania zapewnia dodatkowo trening małej motoryki.
Wiek: 3 - 10
Kreatywna: • •Tuptaj
Miejsce przeznaczone dla najmłodszych odkrywców, wyposażone w szeleszczące elementy i okienka, idealne do zabawy w „a ku-ku!”. Zabawa rozwija odbiór sensoryczny i małą motorykę oraz zaspokaja potrzeby kognitywne.
Wiek: 0 - 3
Sensoryczna: • • •Odkrywaj
W Kosmicznej Przebieralni dzieci wcielą się w rozmaite role, np. kosmonauty. Na 75-calowym ekranie będą mogły obserwować siebie w różnych kostiumach, co nie tylko rozwinie ich wyobraźnię, ale dostarczy także mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy.
Wiek: 3 - 10
Kreatywna: • •Tuptaj
Tutaj można się wyszaleć! Zjeżdżalnia, tunele, miękkie pagórki, wiszące fale, kolorowe okienka… Co zrobić, by dostać się do środka? Wystarczy do niego wejść przez basen z kulkami! Wnętrze domku skrywa dopasowane do wieku użytkowników atrakcje, a jego fasada umożliwia naukę liczenia. Zabawa w drewnianym domku zapewnia trening dużej motoryki i zaspokaja psychiczną potrzebę aktywności.
Wiek: 1 - 3
Duża motoryka: • •Tuptaj
Uczą rozpoznawania dźwięków nutka po nutce, pomagając w rozwoju sensorycznym. Stworzone z miękkiej wytrzymałej pianki, umożliwiają tworzenie melodii przy użyciu rączek, łokci, kolan - jak tylko macie ochotę!
Wiek: 0 - 3
Sensoryczna: • • •Trenuj
Piłkarze mają możliwość oddania do bramki rzutu wolnego, ale zadanie utrudnia im ruchomy bramkarz i przeszkody ustawione na drodze do celu. Jeżeli mimo utrudnień uda się oddać celny strzał, sukces piłkarza zwieńczony zostanie gromkimi owacjami (co spełnia potrzebę uznania). Atrakcja rozwija myślenie strategiczne, zapewnia trening dużej motoryki i spełnia potrzebę aktywności.
Wiek: 5 - 10
Duża motoryka: • • •Smart Scena
Atrakcja dodatkowa, stworzona dla przyszłych gwiazd estrady. Tutaj dzieci będą mogły dać upust swoim wokalno-aktorskim fantazjom. Zabawa rozwija u dzieci kreatywność oraz zaspokaja potrzebę uznania i przynależności.
Wiek: 3 - 10
Odkrywaj
Na powierzchni stołu interaktywnego wyświetlana jest projekcja parku - aby wykreować siatkę ścieżek, rzeczek lub kolejki wąskotorowej, wystarczy poukładać na nim specjalne drewniane klocki. Czy stworzenie wymarzonego parku, we współpracy z innymi zdolnymi młodymi projektantami, okaże się łatwym zadaniem?
Wiek: 3 - 10
Kreatywna: • • •Tuptaj
Płytki zawierające proste gry i zabawy manualne. Osiem historii, osiem różnych zadań. Zabawa angażuje wszystkie zmysły, rozwijając percepcję i małą motorykę użytkowników oraz realizuje potrzebę poznawczą.
Wiek: 0 - 3
Mała motoryka: • • •Tuptaj
Zabawa drewnianymi samochodzikami na planie Smart Miasta. Dzieci mają do dyspozycji różne zabawki: autobusy, auta wyścigowe, ambulansy, wozy strażackie, radiowozy… Trzymanie ich w rączce rozwija zdolność chwytania. Aby umożliwić zabawę większej ilości dzieci (i nauczyć najmłodszych dzielenia się z innymi), ze stołu można korzystać z zewnętrznej i wewnętrznej strony - wystarczy tylko przejść przez otwór w blacie.
Wiek: 1 - 3
Mała motoryka: • •Odkrywaj
Już samo wejście do środka - podświetlaną ścianką wspinaczkową symbolizującą Drogę Mleczną - skutecznie rozbudza wyobraźnię. Do kolejnych elementów stacji kosmicznej można przejść przezroczystym tunelem, unoszącym się ponad 1,5 m nad ziemią, lub - jeśli wysokość Ci nie służy - zjechać zjeżdżalnią. Brokatowy podest z transparentnymi kosmicznymi schodami skrywa pod sobą sensoryczny tunel - wyciemnione przejście wypełnione miękkimi włoskami stanowi wyzwanie dla najodważniejszych odkrywców. Zabawa na Smart Rakiecie zapewnia użytkownikom moc sensorycznych doznań i realizuje potrzebę aktywności.
Wiek: 4 - 10
Sensoryczna: • • •Tuptaj
Cztery otwory, cztery różne trasy. Gdzie wyląduje wrzucona piłeczka? Którą trasę wybierze? Kulodrom jest zabawką sensoryczną, której obudowa wyposażona jest w elementy wykonane z materiałów o różnych fakturach. Rozwija zmysł dotyku i zaspokaja potrzeby poznawcze.
Wiek: 1 - 3
Sensoryczna: • •Tuptaj
Atrakcja dla młodych zdobywców, zapewniająca trening dużej motoryki i koordynacji ruchowej, rozwijająca zdolność chwytania. Aby podróż na Smartkową Górę była w pełni bezpieczna, przed upadkiem zabezpiecza miękka piankowa podłoga.
Wiek: 2 - 3
Duża motoryka: • • •Twórz
Idealna rozrywka dla wielbicieli strategicznych rozterek. Ściana wyposażona w kulodromy, dźwignie, tryby i przekładnie tworzy trasę dla piłek wyrzucanych przez pompy powietrza. Dziecko samo decyduje, którą trasę piłka powinna obrać oraz jaki mechanizm sprawdzi się tu najlepiej. Poza zabawą wśród latających piłeczek, dzieci rozwijają potrzebę poznawczą, zdolność myślenia strategicznego i przyczynowo-skutkowego oraz kreatywność.
Wiek: 5 - 10
Strategiczna: • • •Trenuj
Na prawdziwej murawie dzieci mogą zmierzyć swoje siły dryblując między przeszkodami. Zadania, jakie czekają piłkarzy na torze, to omijanie podświetlanych grzybków, kopanie do celu oraz slalom między chorągiewkami Smart Team. Aby urozmaicić zabawę szczyptą sportowej rywalizacji, zawody odbywają się na czas, a na tablicy osiągnięć wyświetlane są trzy ostatnie wyniki. Atrakcja spełnia potrzeby aktywności, kontaktu społecznego, uznania, a ponadto rozwija koordynację ruchową, zapewnia trening dużej motoryki oraz uczy zdrowej rywalizacji.
Wiek: 4 - 10
Duża motoryka: • • •Umieszczone przy atrakcjach kropki informują o stopniu rozwijania danej funkcji podczas zabawy.